ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Πραγματοποιώντας την online παραγγελία σου από το https://enotecadasalvatore.g μπορείς να επιλέξεις έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

✓ Με μετρητά

Ο κλασικός τρόπος πληρωμής κατά την διάρκεια της παράδοσης. Για να είμαστε σίγουροι πως οι διανομείς μας θα επιστρέψουν στο μαγαζί πάντα με ασφάλεια, δεν μεταφέρουν ποτέ πάνω από € 50.

✓ Με πιστωτική κάρτα

Επειδή η ασφάλεια των συναλλαγών έχει εξαιρετική σημασία για εμάς έχουμε συνεργαστεί με την EveryPay, αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος, που διαχειρίζεται με ασφάλεια στοιχεία συναλλαγών πληρωμών με κάρτες, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο του προτύπου διαχείρισης ασφάλειας συναλλαγών με κάρτες. Η EveryPay είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το πρότυπο διασφάλισης ασφάλειας διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες (PCI DSS), και υπόκειται σε περιοδικούς ελέγχους από εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρία. Όλες οι υπηρεσίες της EveryPay γίνονται μέσα από ασφαλείς συνδέσεις με πιστοποιητικά 256 bit SSL. Η EveryPay υποστηρίζει επίσης την δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας 3D Secure, μία επιπρόσθετη δικλίδα ασφαλείας για κάρτες VISA, MasterCard (από 1 Νοεμβρίου 2019 διακόπτεται η χρήση της American Express στην Ελλάδα). Ο πελάτης τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον προσωπικό του μυστικό κωδικό, για να ολοκληρώσει με επιτυχία την συναλλαγή. To ENOTECA DA SALVATORE δεν αποθηκεύει ποτέ κανένα στοιχείο της πιστωτικής σας κάρτας.

✓ Με PayPal

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολική ή μερική) θα πρέπει ο πελάτης να στείλει α) e-mail στο info@enotecadasalvatore.gr, β) να καλέσει τηλεφωνικά στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στo τηλέφωνα +30 2108940007 (ωράριο λειτουργίας ΔΕΥ-ΠΑΡ 12:00-24:00)
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ENOTECADASALVATORE.GR
Η παραγγελία του πελάτη δύναται να ακυρωθεί για κάποιον από τους παρακάτω λόγους:
Α) Μη εξόφληση της παραγγελίας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος όταν ο τρόπος πληρωμής είναι η τραπεζική κατάθεση
Β) Όταν εξ’ αιτίας τεχνικού λάθους είναι λάθος η αναγραφόμενη τιμή ή η περιγραφή στο προϊόν
Γ) Όταν το προϊόν που έχει παραγγελθεί είναι μη διαθέσιμο και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το σύστημα.
Δ) Σε περίπτωση που δεν γίνεται από τον πελάτη σωστή χρήση του συστήματος παραγγελίας του enotecadasalvatore.gr
E) Σε περίπτωση που η εκτέλεση της παραγγελίας αντιβαίνει σε νόμους, κανόνες και κανονισμούς
Ζ) Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει ΔΩΡΕΑΝ οποιοδήποτε προϊόν και να του επιστραφούν τα χρήματά εντός 1 εργάσιμων ημερών, στην περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε λάθος του ηλεκτρονικού καταστήματος ή δεν επιθυμεί ο ίδιος την παραλαβή του προϊοντος στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (η επιστροφή μπορεί να γίνει με έκδοση πιστωτικού ή με επιστροφή χρημάτων).
Η επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση παραγγελίας με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ, γίνεται με κατάθεση του ποσού από το ηλεκτρονικό κατάστημα σε τραπεζικό λογαριασμό Ελληνικής τράπεζας που θα υποδείξει ο πελάτης.
Η επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση παραγγελίας με τρόπο πληρωμής ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ή PAYPAL, γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο.
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Ο πελάτης δύναται να υπαναχωρήσει της πώλησης εντός 14 ημερών από την αποστολή του προϊόντος και με έξοδα δικά του να το επιστρέψει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Το ηλεκτρονικό κατάστημα δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία και συνοδεύεται από την απόδειξη πληρωμής.
Τα χρήματα της επιστροφής αποστέλλονται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Η επιστροφή χρημάτων για πληρωμή με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση γίνεται με τραπεζικό έμβασμα από τον λογαριασμό της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ σε λογαριασμό του πελάτη ο οποίος θα πρέπει να στείλει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ τα εξής στοιχεία:
-IBAN
-Δικαιούχο λογαριασμού
-Τράπεζα που ανήκει ο λογαριασμός
Η επιστροφή χρημάτων για πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή πληρωμή μέσω PAYPAL γίνεται μέσω ηλεκτρονικού συστήματος.
On line Alternative Dispute Resolution για τις B2C συναλλαγές
Πρόσφατα εναρμονίστηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015) η Οδηγία 2013/11/ΕΚ η οποία προβλέπει την δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της ΕΕ.
Πρόκειται για έναν μηχανισμό εναλλακτικής επίλυσης διαφορών δια μέσου πιστοποιημένων φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ) που αναλαμβάνουν να συμβιβάσουν τις διαφορές καταναλωτών και προμηθευτών on line, γρήγορα και με χαμηλό (συγκριτικά με τα δικαστήρια) κόστος.
Στο πλαίσιο αυτό, στις 14/2/2016 τέθηκε σε λειτουργία ο Ευρωπαϊκός Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (https://ec.europa.eu/info/policies/consumers_el), ο οποίος αποτελεί τον κόμβο διαχείρισης των αιτημάτων των καταναλωτών προς αποστολή τους προς τους προμηθευτές. Ο φορέας ΕΕΔ οφείλει να αποφασίσει εντός 90 ημερών.